Fiskeboden
— Fiskehandler, Restaurant app


Fiskeboden
— Fiskehandler, Restaurant app
Vil du høre mere om denne Case eller om hvordan vi kan hjælpe din forretning, så book et uforpligtende møde her.
Hvem er Kunden?
Fiskeboden på Espergærde havn er en sand perle, der tilbyder et autentisk og hyggeligt fiskehandel-miljø, hvor du kan få friske og velsmagende fiskeprodukter. Beliggende lige ved kajen, har Fiskeboden en fantastisk udsigt over havnen og en afslappet atmosfære, der får dig til at føle dig hjemme.
Fiskeboden lægger stor vægt på kvalitet, og de tilbyder et bredt udvalg af frisk fisk og skaldyr, der er fanget i lokalområdet og omkringliggende farvande. Deres sortiment inkluderer alt fra sprøde rejer til saftige muslinger, og alt er til en rimelig pris.
Opgaven
Fiskeboden ønskede sig en app, som kunne gøre det nemmere for kunderne, at booke bord og bestille fisk nemt og simpelt hjemmefra stuen. Samtidig ville de gerne have deres gamle stempelkort skiftet ud med en app for lettere administration, for både kunder og butikkens personale.
Løsningen
En app med integreret onlinebestillinger og booking af bord. Digitale klippekort, simpel ring op og vejvisning funktion. Nyheder og Events.
Værdiskabene funktioner hvor kunderne nu kan få direkte information om gode tilbud, events og andet godt via push-beskeder.

Hvem er kunden?
Fiskeboden på Espergærde havn er en sand perle, der tilbyder et autentisk og hyggeligt fiskehandel-miljø, hvor du kan få friske og velsmagende fiskeprodukter. Beliggende lige ved kajen, har Fiskeboden en fantastisk udsigt over havnen og en afslappet atmosfære, der får dig til at føle dig hjemme.
Fiskeboden lægger stor vægt på kvalitet, og de tilbyder et bredt udvalg af frisk fisk og skaldyr, der er fanget i lokalområdet og omkringliggende farvande. Deres sortiment inkluderer alt fra sprøde rejer til saftige muslinger, og alt er til en rimelig pris.
Opgaven
Fiskeboden ønskede sig en app, som kunne gøre det nemmere for kunderne, at booke bord og bestille fisk nemt og simpelt hjemmefra stuen. Samtidig ville de gerne have deres gamle stempelkort skiftet ud med en app for lettere administration, for både kunder og butikkens personale.
Løsningen
En app med integreret onlinebestillinger og booking af bord. Digitale klippekort, simpel ring op og vejvisning funktion. Nyheder og Events.
Værdiskabene funktioner hvor kunderne nu kan få direkte information om gode tilbud, events og andet godt via push-beskeder.
Simpelt design
Et simpelt design, gør oplevelsen for dine brugere lettere og mere forståelig.
Webshop
Med integreret webshop gør fiskeboden det lettere for kunderne at bestille og opnår derved større sandsynlighed for mersalg.
Klippekort
Ved at lave digitalt klippekort i appen, gør fiskeboden oplevelsen med handle klippekort lettere. Kunderne har dem altid i lommen og processen i butikken bliver lettere.









Booking
Ved at tilbyde booking af bord via appen, kan Fiskebodens kunder nu med et simpelt greb til lommen booke bord fra sofaen. Dette simplificerer processen og optimerer antallet af bookinger.
Simpel vejvisning
Skal du finde vej til fiskeboden, finder du blot telefonen frem og klikker dig videre via den direkte vejvisnings funktion.
Push-beskeder
Det uvurderlige værktøj til at gøre kunderne opmærksomme på nye tiltag, tilbud og anden informationsom måtte være relevant at sende ud.
Det siger vores kunder.









Firma360 har gennem en årerække servicerede os både på...
Firma360 har gennem en årerække servicerede os både på app, og hjemmeside. Et sted hvor man føler sig tryk, og får hvad man lover.

Kan vi hjælpe dig?
Book et 30 min møde med os herunder og lad os finde ud af det sammen.

"App-udvikling er ikke bare et teknologisk fremskridt, det er en mulighed for at skabe en dybere forbindelse mellem mennesker og verden omkring os." - Steve Jobs