Klinik N

— Klinik & behandler app

Klinik N

Klinik & behandler app

Vil du høre mere om denne Case eller om hvordan vi kan hjælpe din forretning, så book et uforpligtende møde her.

Hvem er Kunden?

Klinik N er en professionel klinik, der tilbyder en række forskellige skønhedsbehandlinger og kosmetiske procedurer.

Klinikken har et team af erfarne og kvalificerede behandlere, der arbejder med de seneste teknologier og metoder for at give kunderne de bedste resultater. Behandlingerne omfatter ansigtsbehandlinger, hårfjerning, hudpleje, kropsbehandlinger og meget mere.

Klinikken har også et stort udvalg af produkter, der kan købes online eller i klinikken, som kan hjælpe med at opretholde og forbedre resultaterne efter behandlingen.

Opgaven

Klinik N ønskede at tilbyde en kundeklub app med loyalitetsprogrammer til deres klienter for at takke dem for deres loyalitet og øge tilfredsheden.

Appen skulle give kunderne mulighed for booke tid og behandlinger, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.

Det skulle også give klinikken mulighed for at kommunikere direkte med kunderne og sende dem personlige tilbud og kampagner. 

Samtidig skulle webshoppen integreres med henblik på mersalg gennem appen.

Løsningen

Klinik N har nu fået en kundeklubs app med loyalitetsprogrammer, booking og webshop integration, så klinikken kan opnå øget tilfredshed hos kunderne.

Appen giver kunderne mulighed for at bestille tid, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.

Klinikken har nu mulighed for, at opnå større kundeloyalitet, da loyalitetsprogrammet belønner kunderne og giver dem incitament til at komme tilbage for flere behandlinger.

Kommunikationen mellem klinikken og kunderne er også blevet forbedret, da klinikken nu kan sende personlige tilbud og kampagner direkte til kunderne via appen.

Webshoppen integrationen kan nu også øge klinikkens omsætning, da flere kunder nu kan købe produkter direkte fra appen og få dem leveret til deres dør.

Alt i alt er kundeklubs appen med loyalitetsprogrammer og webshop integrationen en ny og stor mulighed for Klinik N og kan bidrage til at øge kundetilfredsheden og klinikkens omsætning.

Hvem er kunden?

Klinik N er en professionel klinik, der tilbyder en række forskellige skønhedsbehandlinger og kosmetiske procedurer.

Klinikken har et team af erfarne og kvalificerede behandlere, der arbejder med de seneste teknologier og metoder for at give kunderne de bedste resultater. Behandlingerne omfatter ansigtsbehandlinger, hårfjerning, hudpleje, kropsbehandlinger og meget mere.

Klinikken har også et stort udvalg af produkter, der kan købes online eller i klinikken, som kan hjælpe med at opretholde og forbedre resultaterne efter behandlingen.

Opgaven

Klinik N ønskede at tilbyde en kundeklub app med loyalitetsprogrammer til deres klienter for at takke dem for deres loyalitet og øge tilfredsheden.

Appen skulle give kunderne mulighed for booke tid og behandlinger, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.

Det skulle også give klinikken mulighed for at kommunikere direkte med kunderne og sende dem personlige tilbud og kampagner. 

Samtidig skulle webshoppen integreres med henblik på mersalg gennem appen.

Løsningen

Klinik N har nu fået en kundeklubs app med loyalitetsprogrammer, booking og webshop integration, så klinikken kan opnå øget tilfredshed hos kunderne.

Appen giver kunderne mulighed for at bestille tid, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.

Klinikken har nu mulighed for, at opnå større kundeloyalitet, da loyalitetsprogrammet belønner kunderne og giver dem incitament til at komme tilbage for flere behandlinger.

Kommunikationen mellem klinikken og kunderne er også blevet forbedret, da klinikken nu kan sende personlige tilbud og kampagner direkte til kunderne via appen.

Webshoppen integrationen kan nu også øge klinikkens omsætning, da flere kunder nu kan købe produkter direkte fra appen og få dem leveret til deres dør.

Alt i alt er kundeklubs appen med loyalitetsprogrammer og webshop integrationen en ny og stor mulighed for Klinik N og kan bidrage til at øge kundetilfredsheden og klinikkens omsætning.

N

Simpelt design

Et simpelt design, gør oplevelsen for dine brugere lettere og mere forståelig.

N

Kundeklub

Med sin egen kundeklub tilbyder Klinik N nu nye muligheder til de klienter der kan er allermest loyale overfor deres lokale klinik.

N

Point program

Ved at give sine kunder point når de handler, som kan indløses til ydelser i klinikken, motiverer de kunderne til at komme igen.

iphone-pro-front
N

Booking

Ved at tilbyde booking til deres kunder via appen, kan de nu nemt og simpelt booke tid til næste behandling ved et simpelt greb til lommen.

N

Simpel vejvisning

Er det f.eks. første gang du besøger klinikken, kan du nemt og simpelt få direkte vejvisning via appen.

N

Push-beskeder

Det uvurderlige værktøj, som gør brugere opmærksomme på nye tiltag, tilbud og anden informationsom måtte være relevant for jeres relation.

Kontakt os for råd og vejledning