Case
Möller
Klinik, behandler & webshop app
Hvem er Kunden?
Haderslev Wellness, Frk. Helsekost og Fru Möller er tre unikke virksomheder, der drives af Mia & Henrik Möller. Disse virksomheder har hver deres fokusområde, men de har alle til fælles at tilbyde kunderne unikke og personlige oplevelser.
Haderslev Wellness er en wellnessklinik, der tilbyder en bred vifte af behandlinger, herunder massage, ansigtsbehandlinger, manicure og pedicure, samt andre wellness- og skønhedsbehandlinger. Klinikken har et team af erfarne og certificerede behandlere, der er dedikeret til at give kunderne den bedst mulige oplevelse. Klinikken tilbyder også forskellige wellness-pakker og arrangementer, der er skræddersyet til kundens individuelle behov.
Frk. Helsekost er en butik, der specialiserer sig i sundhed og kosttilskud. Butikken har et bredt udvalg af økologiske og naturlige produkter, der kan hjælpe kunderne med at opnå en sund livsstil. Butikken har også et team af eksperter, der kan rådgive kunderne om de bedste produkter til deres individuelle behov.
Fru Möller er en butik i Haderslev & Aabenraa. Som ligeledes tilbyder en webshop, der byder på rigtig mange lækre nationale og internationale brands, og har altid en finger på pulsen – både når det handler om det sidste nye modetøj, men også sko, støvler og accessories.
Mia & Henrik Möller har skabt tre virksomheder, der hver især er enestående og unikke, men samtidig komplementerer hinanden. Deres passion for at tilbyde kunderne personlige og skræddersyede oplevelser er tydelig i alle tre virksomheder, og de er dedikeret til at skabe en positiv og inspirerende atmosfære for deres kunder.
Opgaven
Mia & Henrik Müller ønskede at tilbyde en kundeklub app med loyalitetsprogrammer til deres klienter for at kunne belønne dem for deres loyalitet og øge tilfredsheden på tværs af deres 3 butikker.
Appen skulle give kunderne mulighed for booke tid og behandlinger, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.
Det skulle også give klinikken mulighed for at kommunikere direkte med kunderne og sende dem personlige tilbud og kampagner.
Samtidig skulle webshoppen integreres med henblik på mersalg gennem appen.
Løsningen
De har nu fået en kundeklubs app med navnet Mö:ller, med loyalitetsprogrammer, booking og webshop integration, så deres kunder nu kan tilgå alle deres 3 butikker fra et samlet sted.
Appen giver kunderne mulighed for at bestille tid, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.
Klinikken har nu mulighed for, at opnå større kundeloyalitet, da loyalitetsprogrammet belønner kunderne og giver dem incitament til at komme tilbage for flere behandlinger.
Kommunikationen mellem klinikken og kunderne er også blevet forbedret, da klinikken nu kan sende personlige tilbud og kampagner direkte til kunderne via appen.
Webshoppen integrationen kan nu også øge klinikkens omsætning, da flere kunder nu kan købe produkter direkte fra appen og få dem leveret til deres dør.
Alt i alt er kundeklubs appen med loyalitetsprogrammer og webshop integrationen en ny og stor mulighed for Mö:ller og kan bidrage til at øge kundetilfredsheden og klinikkens omsætning.
Hvem er kunden?
Haderslev Wellness, Frk. Helsekost og Fru Möller er tre unikke virksomheder, der drives af Mia & Henrik Möller. Disse virksomheder har hver deres fokusområde, men de har alle til fælles at tilbyde kunderne unikke og personlige oplevelser.
Haderslev Wellness er en wellnessklinik, der tilbyder en bred vifte af behandlinger, herunder massage, ansigtsbehandlinger, manicure og pedicure, samt andre wellness- og skønhedsbehandlinger. Klinikken har et team af erfarne og certificerede behandlere, der er dedikeret til at give kunderne den bedst mulige oplevelse. Klinikken tilbyder også forskellige wellness-pakker og arrangementer, der er skræddersyet til kundens individuelle behov.
Frk. Helsekost er en butik, der specialiserer sig i sundhed og kosttilskud. Butikken har et bredt udvalg af økologiske og naturlige produkter, der kan hjælpe kunderne med at opnå en sund livsstil. Butikken har også et team af eksperter, der kan rådgive kunderne om de bedste produkter til deres individuelle behov.
Fru Möller er en butik i Haderslev & Aabenraa. Som ligeledes tilbyder en webshop, der byder på rigtig mange lækre nationale og internationale brands, og har altid en finger på pulsen – både når det handler om det sidste nye modetøj, men også sko, støvler og accessories.
Mia & Henrik Möller har skabt tre virksomheder, der hver især er enestående og unikke, men samtidig komplementerer hinanden. Deres passion for at tilbyde kunderne personlige og skræddersyede oplevelser er tydelig i alle tre virksomheder, og de er dedikeret til at skabe en positiv og inspirerende atmosfære for deres kunder.
Opgaven
Mia & Henrik Müller ønskede at tilbyde en kundeklub app med loyalitetsprogrammer til deres klienter for at kunne belønne dem for deres loyalitet og øge tilfredsheden på tværs af deres 3 butikker.
Appen skulle give kunderne mulighed for booke tid og behandlinger, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.
Det skulle også give klinikken mulighed for at kommunikere direkte med kunderne og sende dem personlige tilbud og kampagner.
Samtidig skulle webshoppen integreres med henblik på mersalg gennem appen.
Løsningen
De har nu fået en kundeklubs app med navnet Mö:ller, med loyalitetsprogrammer, booking og webshop integration, så deres kunder nu kan tilgå alle deres 3 butikker fra et samlet sted.
Appen giver kunderne mulighed for at bestille tid, optjene point for behandling de modtager og bruge dem til at få adgang til eksklusive tilbud og kampagner.
Klinikken har nu mulighed for, at opnå større kundeloyalitet, da loyalitetsprogrammet belønner kunderne og giver dem incitament til at komme tilbage for flere behandlinger.
Kommunikationen mellem klinikken og kunderne er også blevet forbedret, da klinikken nu kan sende personlige tilbud og kampagner direkte til kunderne via appen.
Webshoppen integrationen kan nu også øge klinikkens omsætning, da flere kunder nu kan købe produkter direkte fra appen og få dem leveret til deres dør.
Alt i alt er kundeklubs appen med loyalitetsprogrammer og webshop integrationen en ny og stor mulighed for Mö:ller og kan bidrage til at øge kundetilfredsheden og klinikkens omsætning.
Simpelt design
Et simpelt design, gør oplevelsen for dine brugere lettere og mere forståelig.
Webshop
Med integrerede webshop holder Mö:ller deres brugere aktive og opnår derved større sandsynlighed for mersalg.
Point program
Ved at give sine kunder point når de handler, som kan indløses til varer og ydelser i butikkerne, motiverer de kunderne til at komme igen.
Booking
Ved at tilbyde booking via appen, kan Mö:llers kunder nu med et simpelt greb til lommen booke tid til deres næste behandling. Dette simplificerer processen og optimerer antallet af bookinger.
Simpel vejvisning
Skal du finde den nærmeste butik, ud fra hvor du befinder dig, finder du blot listen frem over butikker og klikker dig videre til den direkte vejvisnings funktion.
Push-beskeder
Det uvurderlige værktøj, som gør brugere opmærksomme på nye tiltag, tilbud og anden informationsom måtte være relevant for jeres relation.
Cases
Se andre succesfulde cases herunder.