Case

app til ida-davidsen_logo

Ida Davidsen

Digitale menukort, restaurant hjemmeside med webshop & app

Hvem er Kunden?

Siden 1888 har Huset Davidsen frydet folkets ganer og maver ved det delikate smørrebrød, skabt af lige dele gedigne råvarer og gastronomisk fantasi. 

I dag drives restauranten af sønnen Oscar Davidsen, der er 5. generation i Huset Davidsen. Ida Davidsen er stadig at finde dagligt i køkken og restaurant, og søsteren Mia har også sin daglige gang i restauranten.

app til Restaurant Ida Davidsen
app udvikling til Restaurant Ida Davidsen

Opgaven

Restaurant Ida Davidsen havde et ønske om at være med på den grønne omstilling med en restaurant app og samtidig få opgraderet deres hjemmeside og forretning på det digitale område.

Appen skulle være tilgængelig til download på både iOS og Android, og den skal have en brugervenlig interface, der gør det hurtigt og nemt for kunderne at bestille deres mad med få tryk på skærmen.

Løsningen

En ny hjemmeside, en ny app og indkøb af nogle tablets til brug for digitale menukort.

I dag har de deres egen Restaurant app, som samarbejder med både hjemmeside og menukort.

Dette gør det lettere at administrere ændringer til menukort på alle platforme samtidig, håndtere bookinger og have mere tid til andre vigtige ting, som kundepleje og kærlighed til maden.

Hvem er kunden?

Siden 1888 har Huset Davidsen frydet folkets ganer og maver ved det delikate smørrebrød, skabt af lige dele gedigne råvarer og gastronomisk fantasi. 

I dag drives restauranten af sønnen Oscar Davidsen, der er 5. generation i Huset Davidsen. Ida Davidsen er stadig at finde dagligt i køkken og restaurant, og søsteren Mia har også sin daglige gang i restauranten.

Opgaven

Restaurant Ida Davidsen havde et ønske om at være med på den grønne omstilling med en restaurant app og samtidig få opgraderet deres hjemmeside og forretning på det digitale område.

Appen skulle være tilgængelig til download på både iOS og Android, og den skal have en brugervenlig interface, der gør det hurtigt og nemt for kunderne at bestille deres mad med få tryk på skærmen.

Løsningen

En ny hjemmeside, en ny app og indkøb af nogle tablets til brug for digitale menukort.

I dag har de deres egen Restaurant app, som samarbejder med både hjemmeside og menukort.

Dette gør det lettere at administrere ændringer til menukort på alle platforme samtidig, håndtere bookinger og have mere tid til andre vigtige ting, som kundepleje og kærlighed til maden.

ipad-front
N

Simpelt design

Et simpelt design, gør oplevelsen for dine brugere lettere og mere forståelig.

N

Digitalt menukort

Det skal være smukt og lækkert og kunne spises med øjnene allerede inden kunden får maden på bordet.

Bestil nemt og simpelt via Restaurantens app, hjemmeside og det digitale menukort.  

N

Webshop

Lad kunderne bestille nemt og simpelt gennem webshop og app og modtag alle dine order samme sted.

iphone-pro-front
N

Booking

Book bord på din favorit restaurant med nemt og simpelt med et greb i lommen.
N

Simpel vejvisning

Er det f.eks. første gang du besøger butikken, kan du nemt og simpelt få direkte vejvisning via appen.

N

Push-beskeder

Det uvurderlige værktøj, som gør brugere opmærksomme på nye tiltag, tilbud og anden information som der kan styrke jeres relation.

Cases

Se andre succesfulde cases herunder.

Kan vi hjælpe dig?

Bliv ringet op og modtag et uforpligtende tilbud

Bliv ringet op og modtag et uforpligtende tilbud

firma360-team_foto