Case
Ida Davidsen
Digitale menukort, restaurant hjemmeside med webshop & app
Hvem er Kunden?
Siden 1888 har Huset Davidsen frydet folkets ganer og maver ved det delikate smørrebrød, skabt af lige dele gedigne råvarer og gastronomisk fantasi.
I dag drives restauranten af sønnen Oscar Davidsen, der er 5. generation i Huset Davidsen. Ida Davidsen er stadig at finde dagligt i køkken og restaurant, og søsteren Mia har også sin daglige gang i restauranten.
Opgaven
Restaurant Ida Davidsen havde et ønske om at være med på den grønne omstilling med en restaurant app og samtidig få opgraderet deres hjemmeside og forretning på det digitale område.
Appen skulle være tilgængelig til download på både iOS og Android, og den skal have en brugervenlig interface, der gør det hurtigt og nemt for kunderne at bestille deres mad med få tryk på skærmen.
Løsningen
En ny hjemmeside, en ny app og indkøb af nogle tablets til brug for digitale menukort.
I dag har de deres egen Restaurant app, som samarbejder med både hjemmeside og menukort.
Dette gør det lettere at administrere ændringer til menukort på alle platforme samtidig, håndtere bookinger og have mere tid til andre vigtige ting, som kundepleje og kærlighed til maden.
Hvem er kunden?
Siden 1888 har Huset Davidsen frydet folkets ganer og maver ved det delikate smørrebrød, skabt af lige dele gedigne råvarer og gastronomisk fantasi.
I dag drives restauranten af sønnen Oscar Davidsen, der er 5. generation i Huset Davidsen. Ida Davidsen er stadig at finde dagligt i køkken og restaurant, og søsteren Mia har også sin daglige gang i restauranten.
Opgaven
Restaurant Ida Davidsen havde et ønske om at være med på den grønne omstilling med en restaurant app og samtidig få opgraderet deres hjemmeside og forretning på det digitale område.
Appen skulle være tilgængelig til download på både iOS og Android, og den skal have en brugervenlig interface, der gør det hurtigt og nemt for kunderne at bestille deres mad med få tryk på skærmen.
Løsningen
En ny hjemmeside, en ny app og indkøb af nogle tablets til brug for digitale menukort.
I dag har de deres egen Restaurant app, som samarbejder med både hjemmeside og menukort.
Dette gør det lettere at administrere ændringer til menukort på alle platforme samtidig, håndtere bookinger og have mere tid til andre vigtige ting, som kundepleje og kærlighed til maden.
Simpelt design
Et simpelt design, gør oplevelsen for dine brugere lettere og mere forståelig.
Digitalt menukort
Det skal være smukt og lækkert og kunne spises med øjnene allerede inden kunden får maden på bordet.
Bestil nemt og simpelt via Restaurantens app, hjemmeside og det digitale menukort.
Webshop
Lad kunderne bestille nemt og simpelt gennem webshop og app og modtag alle dine order samme sted.
Booking
Simpel vejvisning
Er det f.eks. første gang du besøger butikken, kan du nemt og simpelt få direkte vejvisning via appen.
Push-beskeder
Det uvurderlige værktøj, som gør brugere opmærksomme på nye tiltag, tilbud og anden information som der kan styrke jeres relation.
Cases
Se andre succesfulde cases herunder.